love you like a love song

lagi-lagi, ini lagu entah sudah kuputar berapa kali di playlistku. entah di winamp laptop atau blackberry. lagu yang dipopulerkan Selena Gomez and The Scene. lagu yang mengiringi perjalanan pulang dari hotel Surabaya Plaza ke Jemur Andayani hari Sabtu, 28 Januari 2012. langsung begitu nyampe rumah si Niken, ngadep laptop n download. kayaknya sih ketinggalan banget tau lagu ini. tapi gapapa lah. lagu ini mencerminkan isi hati. hehehe.

aku sih gak terlalu suka ma vid-clipnya. tapi gak penting lah itu. yang penting adalah liriknya.

It’s been said and done, every beautiful thoughts been already sung and I guess right now, here’s another one
So your melody will play on and on with the best of ’em
You are beautiful like a dream come alive, incredible
A center full of miracle, lyrical.You saved my life again and I want you to know baby

Chorus
I, I love you like a love song, baby (3x)
And I keep it in re-pe-pe- peat
I, I love you like a love song, baby (3x)
And I keep hittin in re-pe-pe-peat

Cursing me, boy, you played through my mind like a symphony.
There’s no way to describe what you do to me.
You just do to me, what you do and it feels like I’ve been rescued, I’ve been set free
I am hypnotized by your destiny
You are magical, lyrical, beautiful, and you are and I want you to know, baby

Chorus:
I, I love you like a love song, baby (3x)
And I keep it in re-pe-pe- peat
I, I love you like a love song, baby (3x)
And I keep it in re-pe-pe- peat

Bridge
No one can pause, you stand alone to every record I own.
Music to my heart, that’s what you are.
A song that goes on and on

I, I love you like a love song, baby (3x)
And I keep it in re-pe-pe- peat
I, I love you like a love song, baby(3x)
I love you like a love song.

menggambarkan bila mencintai seseorang seperti dinyanyikan lagu cinta oleh orang yg kita cintai itu.

emang bener sih kalo kita uda kadung klik ma lawan jenis, yang kliatan pasti baik-baiknya aja. seolah-olah jeleknya gak ada. gak heran kalo dibilang cinta itu buta. kalo gak buta bukan cinta (lagunya Judika bukan nih?). lain hal kalo ada orang yang suka ma kita, tapi kita uda ilfeel. yang pasti jeleknya dia kluar smua. mau dia berbuat sesuatu yang maha mulia pun , pasti akan selalu salah di mata kita.

ya itulah cinta.
magical, lyrical, beautiful.
dan pastinya ingin dia tau perasaan kita ini.
and i want you to know, baby.

seandainya bisa nyanyiin lagu ini di depannya langsung.
hahahahaha.😀

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s